نويسندگان
جدیدترین مطالب

دور سوم (پلي آف) و پاياني رقابت هاي فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آفريقا ديشب با پيروزي پرگل غنا برابر مصر پيگيري شد.


در ادامه اين رقابت ها ديشب در شهر کوماسي تيم غنا 6 - 1 تيم مصر را درهم کوبيد.

آساموآ جيان در دقايق 4 و 54 ، وائل جمعه (گل به خودي) 22 ، واريس 44 ، علي سولي مونتاري 73 (پنالتي) و آتسو در دقيقه 89 براي غنا گلزني کردند و محمد ابوتريکه در دقيقه 41 (پنالتي) يکي از گل ها را پاسخ داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:27 ] [ امید ]

مرحله چهارم و نهايي رقابت هاي فوتبال مقدماتي جام جهاني 2014 در منطقه کونکاکاف بامداد امروز با 3 بازي همزمان به پايان رسيد.


نتايج اين ديدارها به شرح زير است :

کاستاريکا 2 - 1 مکزيک

جامائيکا 2 - 2 هندوراس

پاناما 2 - 3 آمريکا...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:26 ] [ امید ]

شامگاه سه شنبه در ادامه رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آمريکاي جنوبي تيم هاي شيلي و اکوادور به صورت مستقيم به همراه آرژانتين و کلمبيا که صعودشان از پيش قطعي شده بود راهي رقابت هاي جام جهاني شدند.


از اين منطقه تيم ملي برزيل نيز به عنوان ميزبان رقابت هاي جام جهاني 2014 در اين مسابقات حضور دارد.

همچنين تيم فوتبال اروگوئه نيز راهي ديدار پلي آف مي شود تا در ديداري رفت و برگشتي با تيم اردن براي صعود به جام جهاني 2014 تلاش کند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:26 ] [ امید ]

تيم‌هاي اسپانيا، انگليس ، روسيه و بوسني با صدر‌نشيني در گروه‌هاي خود جواز حضور در جام جهاني 2014 برزيل را بدست آوردند.


مرحله گروهي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در قاره اروپا به پايان رسيد و چهره‌ تيم‌هاي باقيمانده صعودکننده به جام جهاني و مرحله پلي‌اف مشخص شد.

گروه A

صربستان در روز آخر اين گروه جشنواره‌اي از گل به راه انداخت و موفق شد با نتيجه خرد‌کننده 5 بر يک مقدونيه را از پيش روي بردارد. اين پيروزي تاثيري در سرنوشت صرب‌ها نداشت. آنها پيش از اين تيم حذف شده اين گروه بودند. بلژيک از پيش صعود کرده برابر ولز به تساوي يک بر يک رسيد و اسکاتلند با 2 گل کرواسي را شکست داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ امید ]

تيم ملي فوتبال ايران با حداقل اختلاف توانست تيم تايلند را شکست بدهد و صدرنشين گروه باقي بماند.


 در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا تيم ملي فوتبال ايران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي و در حضور 18 هزار و سيصد تماشاگر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم تايلند رفت که اين بازي با نتيجه دو بر يک به سود ايران به پايان رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:23 ] [ امید ]

به گزارش مازند اسپرت ,تیم والیبال کاله ایران اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان مقابل ترینتینوی ایتالیا، قهرمان چهار دوره این رقابت ها مغلوب شد.

 

تیم کاله ایران که به تازگی بازیکنانش کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به نظر می رسید حریف دست و پا بسته ای برای ترینتینوی مدعی باشد با پیروزی در ست اول به ایتالیایی ها ثابت کرد که مقابل نماینده ایران کار دشواری را دارند.
این دیدار که با نمایش خوب و شایسته نمانیده ایران همراه بود، در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 26بر24، 19بر25، 19بر25 و 24بر26 به سود ترینتینو به پایان رسید....+ادامه مطلب


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:21 ] [ امید ]

نهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان از 23 مهرماه آغاز و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.


نهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي جهان از 23 مهرماه در شهر بيتيم برزيل آغاز مي‌شود و هشت تيم برتر جهان براي کسب مقام قهرماني با يکديگر مبارزه خواهند کرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:18 ] [ امید ]

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در آغاز هفته دوازدهم ليگ برتر مقابل راه‌آهن سورينت به برتري رسيد و موقتاً به رده دوم صعود کرد.


 

در آغاز هفته دوازدهم ليگ برتر دو ديدار در تهران و شيراز برگزار شد که نتايج زير به دست آمد:

فجر سپاسي صفر - ذوب‌آهن صفر

راه‌آهن سورينت يک - تراکتورسازي 2

گل‌ها: سعيد دقيقي 43 و احمدزاده 45 براي تراکتورسازي و مجتبي شيري 88 براي راه‌آهن....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:25 ] [ امید ]

ديدار تيم‌هاي فوتسال گيتي‌پسند اصفهان و دبيري تبريز با تساوي 3 بر 3 به پايان رسيد.


 

هفته پنجم ليگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاري 6 ديدار به صورت همزمان آغاز شد که در مهمترين ديدار دو تيم گيتي‌پسند و دبيري به تساوي 3 بر 3 رضايت دادند.....+ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:20 ] [ امید ]

تيم‌هاي فوتبال رئال مادريد، پاري‌سن‌ژرمن و بايرن مونيخ مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.


 در شب دوم از دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا هشت ديدار از گروه‌هاي يک تا چهار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال منچستر سيتي ميزبان بايرن مونيخ بود.

به گزارش فارس، هر دو تيم در فصل جديد مربياني جديدي را روي نيمکت خود داشتند که هم پلگريني و هم پپ گوارديولا سابقا در اسپانيا تحت عنوان مربيان رئال مادريد و بارسلونا رودرروي هم قرار گرفته بودند.

اين ديدار در نهايت با نتيجه  به پايان رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:6 ] [ امید ]

استقلال با تساوي دو بر دو برابر سئول کره جنوبي و در مجموع دو ديدار رفت و برگشت شکست چهار بر دو از ليگ قهرمانان آسيا حذف شد تا روياي قهرماني يک تيم ايراني در اين رقابت‌ها دوباره بر باد برود.


ديدار استقلال و اف سي سئول از مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد اما به خاطر باخت دو بر صفر استقلال در ديدار رفت، نماينده ايران نتوانست به ديدار نهايي صعود کند. گل‌هاي استقلال را ساموئل و قاضي در دقايق 50 و 75 و گل‌هاي اف سي سئول را ها دائه سونگ و کيم جين کيو در دقايق 37 و 78 (از روي نقطه پنالتي) براي تيم کره‌اي به ثمر رساندند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:4 ] [ امید ]

تيم ملي واليبال کره‌جنوبي با نتيجه 3 بر يک مقابل ملي‌پوشان واليبال ايران در مرحله يک‌شانزدهم نهايي مسابقات قهرماني آسيا شکست خورد.


تيم ملي واليبال ايران در مرحله يک شانزدهم نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا برابر کره‌جنوبي به ميدان رفت. دو تيم پيش از اين 30 بار با هم مسابقه داده بودند که از اين ميان سهم ايران 7 برد بود.

اين در حالي بود که تيم واليبال کره‌جنوبي در دو سال گذشته با هدايت پارک کي وون همواره در رويدادهاي مختلف برابر ملي‌پوشان ايران مغلوب مي‌شد.

پارک سرمربي سابق تيم ملي واليبال سابق ايران پيش از اين مسابقه اعلام کرده بود که براي گرفتن انتقام به نبرد شاگردان ولاسکو مي‌رود.

تيم ملي واليبال ايران در اين مسابقه با ترکيب سعيد معروف، محمد موسوي، حمزه زريني، فرهاد قائمي، امير غفور، عادل غلامي و فرهاد ظريف به ميدان رفت....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:3 ] [ امید ]

هفته دوازدهم ليگ برتر با انجام هفت مسابقه در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها پرسپوليس ميهمان صباي قم است.


هفته دوازدهم ليگ برتر در روزهاي پنجشنبه و جمعه و باز هم در غياب استقلال برگزار مي‌شود. آبي‌پوشان تهراني امروز بايد در ديدار برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم اف‌سي سئول کره جنوبي بروند.

به گزارش فارس، نگاهي به هفت ديدار اين هفته مي‌اندازيم:

فجرسپاسي - ذوب آهن؛ به دنبال جبران ناکامي

هر دو تيم در هفته يازدهم ليگ برتر شکست خورده‌اند و در اين بازي براي جبران به ميدان مي‌آيند البته فجري‌ها مي‌خواهند از امتياز ميزباني تيم‌شان نهايت استفاده را ببرند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:2 ] [ امید ]

در نخستين روز هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا، تيم‌هاي چلسي، آرسنال ، دورتموند و بارسلونا موفق شدند برابر حريفان خود به پيروزي برسند اما ميلان متوقف شد.


دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با انجام هشت ديدار از گروه‌هاي پنجم تا هشتم پيگيري شد که در مهم‌ترين مسابقه و از گروه هشتم، تيم فوتبال سلتيک در ورزشگاه خانگي خود سلتيک پارک شهر گلاسکو ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

در اين بازي بارسلونا ليونل مسي ستاره آرژانتيني خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:1 ] [ امید ]

تيم فوتبال استقلال خوزستان در پايان هفته يازدهم ليگ برتر مقابل صباي قم به برتري يک بر صفر رسيد.


 در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقيقه تيم هاي استقلال خوزستان وصباي قم به مصاف يکديگر رفتند.

اين بازي در نهايت با برتري يک بر صفر ميزبان به پايان رسيد.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:5 ] [ امید ]

تيم فوتبال سپاهان مقابل ذوب آهن به برتري رسيد.


 ديدار دو تيم ذوب آهن و سپاهان از ساعت 17 و 15 دقيقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود 9 هزار تماشاگر آغاز شد که سپاهان يک بر صفر در نيمه اول به پيروزي رسيد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:57 ] [ امید ]

 


در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر تيم‌هاي فولاد و راه‌‌آهن از سد حريفان خود گذشتند.


  هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌‌هاي ايران عصر امروز از ساعت 16:15 با برگزاري دو ديدار ديگر پيگيري شد که در پايان نتايج زير به دست آمد:

راه‌آهن يک - داماش صفر

گل: بهنام برزاي (38)

ملوان يک - فولاد 2

گل‌ها: مهدي نوري (55) و لوسيانو پريرا (77) براي فولاد - اسماعيل صمدي (90+2) براي ملوان

ساير ديدارهاي هفته يازدهم هم به جز ديدار استقلال و سايپا امروز برگزار مي‌شود.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:56 ] [ امید ]

تراکتورسازي تبريز با تک گل کريم انصاري فرد از سد نفت تهران گذشت.


تراکتورسازي تبريز در ادامه بازي‌هاي هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز جمعه در تبريز به مصاف نفت تهران رفت.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:34 ] [ امید ]

در پايان هفته چهارم ليگ برتر فوتسال تيم دبيري با 10 امتياز به تنهايي در صدر جدول قرار گرفت.


  در ادامه هفته چهارم ليگ برتر فوتسال عصر امروز تيم فوتسال دبيري ميزبان پتروشيمي ماهشهر بود که در پايان توانست با نتيجه 7 بر 2 به برتري برسد.

شاگردان شمسايي با اين برد 7 امتيازي شده و به تنهايي در صدر جدول قرار گرفتند.

در ديگر ديدار گيتي‌پسند اصفهان ميهمان هلال احمر تبريز بود که با نتيجه يک بر يک متوقف شد.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:32 ] [ امید ]

تيم ملي سابر ايران قهرمان مسابقات شمشير‌بازي اميد‌هاي آسيا شد.


 ديدار پاياني مسابقه تيمي اسلحه سابر شمشير‌بازي اميد‌هاي آسيا دقايقي پيش بين ايران و چين برگزار شد که ملي‌پوشان کشورمان در يک بازي کاملا برتر موفق شدند 45 بر 35 حريف قدرتمند خود را شکست داده و از عنوان قهرماني دوره گذشته خود دفاع کنند.

تيم سابر ايران براي رسيدن به ديدار فينال عراق و ژاپن را شکست داده بود....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:31 ] [ امید ]

اينتر در آخرين بازي هفته پنجم رقابت هاي سري A با نتيجه دو بر يک از سد فيورنتينا گذشت.


هفته پنجم رقابت هاي سري A با انجام يک ديدار به پايان رسيد که در آن اينتر موفق شد با نتيجه دو بر يک از سد فيورنتينا بگذرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:30 ] [ امید ]

پرسپوليس با يک گل توانست فجرسپاسي شيراز را شکست دهد.


  ديدار پرسپوليس و فجرسپاسي از هفته يازدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران با پيروي يک بر صفر سرخ پوشان پايان يافت. تک گل اين ديدار را سيدصالحي در دقيقه 81 به ثمر رساند

گزارش نيمه نخست:

در اين ديدار تيم ميزبان بازي بهتري را ارائه کرد اما در موقعيت سازي و گلزني چندان موفق نبود و بيشتر زمان بازي در ميانه ميدان سپري شد.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 5 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:28 ] [ امید ]

تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در ديداري نفس‌گير بازي را به روسيه واگذار کرد.


تيم ملي فوتبال ساحلي ايران در مرحله يک‌چهارم نهايي جام جهاني صبح امروز از ساعت 10 به وقت تهران به مصاف روسيه، مدافع عنوان قهرماني رفت....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:12 ] [ امید ]

تيم فوتبال رئال مادريد موفق شد با گل هاي رونالدو در خانه الچه به برتري برسد.


در هفته ششم رقابت هاي ليگ فوتبال اسپانيا، رئال مادريد در خانه الچه به ميدان رفت و با نتيجه دو بر يک به برتري رسيد.....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:11 ] [ امید ]

تيم فوتبال منچستر يونايتد در ديداري حساس مقابل ليورپول، رقيب ديرينه‌اش به برتري رسيد.


 در رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس و در ديداري حساس تيم فوتبال منچستر يونايتد موفق شد با تک گل خاوير هرناندز ليورپول را از پيش رو بردارد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:10 ] [ امید ]

تيم فوتبال آث ميلان در رقابت‌هاي سري آ ايتاليا مقابل ميزبان خود متوقف شد.


 در ادامه رقابت‌هاي هفته پنجم سري آ ايتاليا هشت ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال آث ميلان در خانه بولونيا تن به تساوي 3 بر 3 داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:9 ] [ امید ]

تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه خانگي خود به پيروزي پرگل رسيد.


 در ادامه رقابت‌هاي جام حذفي آلمان و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد ميهمان خود هانوفر را با نتيجه 4 بر يک مغلوب کند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:7 ] [ امید ]

تيم فوتبال پاري سن ژرمن با گلزني مهاجم جديد خود به پيروزي رسيد.


 از هفته هفتم لوشامپيونه فرانسه شش ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال والنسين مقابل ميهمان خود پاري سن ژرمن تن به شکست يک بر صفر داد....ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:6 ] [ امید ]

 


طلاي ماده 100 متر آقايان بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي به ايران رسيد.


رضا قاسمي، دونده 100 متر ايران با ثبت رکورد 10 ثانيه 30 صدم ثانيه در فينال مسابقات دووميداني بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي به عنوان قهرماني دست يافت.

به گزارش تسنيم،پيش از وي کيوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و مريم طوسي در رشته 100 متر بانوان به طلا دست يافته بودند.
 
منبع:ورزش3
[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:51 ] [ امید ]

 


دونده سرعت زن ايران مدال طلاي بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي را کسب کرد.


مريم طوسي سريع‌ترين دونده زن ايران با ثبت رکورد 11 ثانيه 67 صدم ثانيه در فينال مسابقات دووميداني بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي به عنوان قهرماني دست يافت.

به گزارش تسنيم،وي با اين زمان رکورد ايران که در اختيار خودش بود را ارتقا داد.

اين در حالي بود که برخي دوندگان اين رقابت از جمله ورزشکاران ترکيه با وجود اينکه نام اين بازي‌ها، مسابقات همبستگي کشورهاي اسلامي است بدون رعايت حجاب و مانند ساير دوندگان زن جهان در اين رقابت‌ها حضور داشتند.
 
منبع:ورزش3
[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ امید ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .