نويسندگان
جدیدترین مطالب

شاگردان رسول خطيبي با برتري دو بر يک برابر استقلال قهرمان جام شهدا شدند.


  مصاف تراکتورسازي و استقلال در فينال جام شهدا با برتري دو بر يک تيم تبريزي به پايان رسيد تا رسول خطيبي و شاگردانش قهرماني جام شهدا را جشن بگيرند.

در نيمه نخست اين ديدار تراکتوري‌ها بازي به مراتب بهتري را ارائه دادند اما گل نخست را محمد قاضي از يک ضربه ايستگاهي در دقيقه 15 براي استقلال به ثمر رساند...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:34 ] [ امید ]

برنامه‌ ديدارهاي فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا اعلام شد که طبق آن کهکشاني‌ها در نيم فصل نخست هم ميزبان دربي هستند و هم ميزبان ال‌کلاسيکو.


مراسم قرعه‌کشي ديدارهاي 20 تيم حاضر در لاليگا براي رقابت در فصل جديد، دقايقي قبل برگزار شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند.

نکته مهم در اين مراسم که همواره مورد توجه ميليون‌ها بيننده قرار مي‌گيرد تاريخ ديدار ال‌کلاسيکو (بازي رئال - بارسا) بود که اين بازي در هفته نهم و در تاريخ 26 ماه اکتبر (4 آبان‌ماه) در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:33 ] [ امید ]

ترکی-در-تست-آمادگی-جسمانی-رد-شد-خروج-از-لیست-قضاوت-تا-پایان-نیمفصل

سایت رسمی برنامه نود - داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در تست آمادگی جسمانی رد شد و نمی‌تواند در نیم‌فصل اول لیگ برتر قضاوت کند.

به گزارش وبسایت نود، کلاس توجیهی و فنی داوران فوتبال برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر از صبح روز چهارشنبه در تهران آغاز شد.

داوران پس از پشت سر گذاشتن کلاس‌های اولیه عصر روز چهارشنبه در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند که در این تست محسن ترکی داور بین‌المللی کشورمان رد شد و نتوانست مجوز قضاوت در نیم‌فصل اول لیگ برتر را به دست آورد.

ترکی که فصل گذشته به دلیل برخی مسائل و مشکلات در نیمه‌های لیگ از قضاوت در مسابقات داخلی خودداری کرده بود همچنان دور از سطح اول داوری خواهد بود.

حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری با تایید این خبر گفت: ترکی نمی‌تواند در نیم‌فصل اول لیگ برتر قضاوت کند و باید تا تست مجدد در نیم‌فصل صبر کند. علاوه بر این داور، نفرات دیگری در تست آمادگی رد شده‌اند.

لیگ چهاردهم فوتبال از 9 مرداد آغاز می‌شود.

 

منبع:2014

[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:32 ] [ امید ]

 


افشين پيرواني پرافتخارترين کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس مربي قرمزپوشان در فصل جديد شد.


پس از منتفي شدن حضور مياچ در پرسپوليس، علي دايي که قصد داشت از يکي از مربيان باتجربه استفاده کند با افشين پيرواني وارد مذاکره شد و بالاخره پس از جلسات متوالي، پرافتخارترين کاپيتان و سرمربي سابق قرمزپوشان امروز رسما مربي تيم فوتبال پرسپوليس شد.

پيرواني از امروز کار خود را با قرمزپوشان آغاز خواهد کرد.
 
منبع:ورزش3



 

[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:28 ] [ امید ]

در شبي که شياطين سرخ و قهرمانان ليگ‌هاي دسته اول اسپانيا و فرانسه در ديدارهاي تدارکاتي خود پيروز شدند، نخستين شکست چزاره پراندلي به عنوان سرمربي زرد و قرمزپوشان استانبول به ثبت رسيد.


در ادامه ديدارهاي تدارکاتي تيم‌هاي اروپايي در اردوي‌‌هاي پيش فصل خود، شب گذشته (چهارشنبه) چند بازي در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم‌هاي اتلتيکومادريد، قهرمان فصل گذشته لاليگاي اسپانيا و پاري‌سن‌ژرمن، قهرمان لوشامپيونه فرانسه برابر رقباي خود به برتري دست پيدا کردند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:26 ] [ امید ]

ديدار رده‌بندي جام شهدا با برتري پيکان در ضربات پنالتي به پايان رسيد.


  ديدار رده‌بندي رقابت‌‌هاي جام شهدا از ساعت 22:15 شب گذشته به ميزباني ورزشگاه تختي تهران بين تيم‌هاي پيکان و ملوان آغاز شد که اين ديدار در پايان 90 دقيقه وقت عادي با تساوي به پايان رسيد تا ضربات پنالتي تيم سوم اين رقابت‌ها را مشخص کند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 12:23 ] [ امید ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .