نويسندگان
جدیدترین مطالب

تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان با پيروزي برابر تيم روسيه به قهرماني جام جهاني رسيد.


ديدار فينال مسابقات جام جهاني کشتي فرنگي عصر امروز (جمعه) در سالن هفتم تير بين تيم‌هاي ايران و روسيه برگزار شد. کشتي‌گيران کشورمان در اين ديدار با دوبنده‌هاي آبي برابر قرمزپوشان روسيه حاضر شدند که در پايان تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان موفق شد به قهرماني برسد.

حميد سوريان 6 - منگيان سيمينوف 5


جام جهاني کشتي فرنگي - تهران در اولين وزن اين ديدار حميد سوريان در وزن 59 کيلوگرم به مصاف منگيان سيمينوف روسيه‌اي رفت که در سه دقيقه اول اين کشتي 2 بر صفر به سود کشتي‌گير روس به اتمام رسيد. در سه دقيقه دوم حميد سوريان موفق شد با خارج کردن پاي سيمينوف يک امتياز بگيرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:20 ] [ امید ]

 


سازمان ليگ فوتبال ايران سقف بودجه باشگاه‌هاي ليگ برتري و آسيايي را ابلاغ کرد.


سازمان ليگ با ارسال نامه‌اي به شانزده باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران قانون سقف بودجه اين باشگاه‌ها براي فعاليت در ليگ را تعيين کرد.

به نقل از ايسنا، پيش از اين مسئولان سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنايع جلساتي را درباره تعيين سقف بودجه باشگاه‌ها براي فعاليت در مسابقات فوتبال ليگ برتر برگزار کردند که چهارشنبه تصميم گيري نهايي در اين باره انجام شد و پس از آن هم سازمان ليگ (پنجشنبه) امروز با ارسال نامه‌ به شانزده باشگاه ليگ برتري تصميم‌هاي مصوب شده را به آنها ابلاغ کرد.

گفته مي‌شود سقف بودجه باشگاه‌ها براي ليگ برتر پانزده ميليارد تومان است که اين مبلغ فقط مي‌تواند صرف عقد قراردادها، ‌هزينه اسکان، اجاره هتل و سفرهاي درون کشوري شود.

بنابر قانون جديد اعلام شده از سوي سازمان ليگ باشگاه‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا نماينده دارند مي‌توانند 20 درصد افزايش بودجه داشته باشند، بنابراين رقم سقف بودجه آنها به حدود 18 ميليارد تومان مي‌رسد.

از طرفي باشگاه‌ها براي خدمات فوتبال پايه و توسعه و فعاليت آکادمي‌هاي‌شان سقف بودجه آزاد دارند.

پيش از اين سازمان ليگ از تمامي باشگاه‌ها درخواست کرده بود که بودجه اين فصل‌شان براي ليگ برتر را اعلام کنند که گفته مي‌شود باشگاه‌هاي سپاهان، استقلال و پرسپوليس مبلغي فراتر از بودجه مصوبه شده فعلي را اعلام کرده‌اند که بنابراين بايد کاهش بودجه داشته باشند.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:19 ] [ امید ]

 


تيم سوياي اسپانيا با شکست بنفيکاي پرتغال فاتح رقابت‌هاي ليگ اروپا شد.


ديدار فينال رقابت‌هاي ليگ اروپا شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه يوونتوس شهر تورين ايتاليا برگزار شد که در آن تيم سوياي اسپانيا موفق شد با شکست بنفيکاي پرتغال براي سومين بار قهرمان اين رقابت‌ها شود.

اين بازي در 90 دقيقه معمول و همچنين وقت‌‌هاي اضافي گلي در بر نداشت تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود،‌ جايي که سويا با نتيجه 4 بر 2 قهرمان پرتغال را شکست داد و جام قهرماني را از آن خود کرد.

ليما و لوئيزائو پنالتي‌‌‌هاي اول و آخر بنفيکا را به گل تبديل کردند و اسکار کاردوسو و رودريگو پنالتي دوم و سوم نماينده پرتغال را به هدر دادند. در سمت مقابل کارلوس باکا،‌استفان امبيا، کوکه و کوين گاميرو تمام ضربات پتالتي سويا را به گل تبديل کردند.

سويا پيش از اين دوبار متوالي در سال‌هاي 2006 و 2007 در رقابت‌‌هاي ليگ اروپا (جام يوفا) قهرمان شده بود.
 
منبع:ورزش3



 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:18 ] [ امید ]

شاگردان فرکي با تساوي برابر السد از دور رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا حذف شدند.


 دو تيم فولاد خوزستان و السد از ساعت 19:30 امروز در اهواز به مصاف هم رفتند تا ديدار برگشت خود در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را برگزار کنند.

اين ديدار در با نتيجه 2 بر 2  پايان يافت تا السد به لطف گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کند. نجيب بلحاج(16) و خلفان ابراهيم(29) گل‌هاي السد را به ثمر رساندند و لوسيانو پريرا (77 - پنالتي و86) گل‌هاي فولاد را زد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:17 ] [ امید ]

 


اعضاي جديد هيات مديره باشگاه استقلال مشخص شدند.


وزارت ورزش و جوانان امروز اعضاي جديد هيات مديره استقلال را معرفي کرد. بهرام افشارزاده، منصور پورحيدري، مسعود معيني، رضا نثاري، مقداد نجف‌نژاد،‌ صادق‌پور، سيدرضا افجه‌اي، صاحب پناهي و پندار توفيقي،‌ از اعضاي جديد هيات مديره باشگاه استقلال هستند.

بهرام افشارزاده گزينه اصلي مديرعاملي استقلال است و پس از برگزاري نخستين نشست هيات مديره جديد،‌ طي دو، سه روز آينده به طور رسمي معرفي خواهد شد.
 
منبع:ورزش3

 

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:15 ] [ امید ]

تيم ملي فوتسال ايران با برتري مقتدرانه مقابل ويتنام راهي ديدار نيمه نهايي فوتسال قهرماني آسيا شد.


در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتسال قهرماني آسيا در هوشي مينه ويتنام، تيم ملي فوتسال ايران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) برابر تيم ميزبان به ميدان رفت و در نهايت 15 بر 4 ويتنام را شکست داد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:52 ] [ امید ]

 


ترکيب تيم فوتبال خوزستان براي ديدار مقابل السد قطر مشخص شد.


فولاد خوزستان از ساعت 20 و 30 دقيقه امشب در ورزشگاه جاسم‌بن حمد در چارچوب ديدار رفت مرحل يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف السد قطر‌ مي‌رود.

ترکيب فولاد خوزستان براي اين ديدار مشخص شد. با تشخيص حسين فرکي سوشا مکاني، عبدالله کرمي، ايوب والي، اميد خالدي، مهرداد جماعتي،‌ شهاب کرمي، بختيار رحماني، اسماعيل شريفات، سروش رفيعي، غلامرضا رضايي و لوسيانو پريرا دراين ديدار به ميدان مي‌روند.
 
منبع:ورزش3

 

[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:51 ] [ امید ]

تيم واليبال متين ورامين در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان نتيجه را به نماينده برزيل واگذار کرد.


تيم واليبال متين ورامين، به عنوان قهرمان آسيا نخستين بازي خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان را مقابل ساداکروزيرو (برزيل) برگزار و نتيجه را به حريف خود واگذار کرد.

در اين مسابقه شاگردان بانيولي در سه ست متوالي و با نتايج 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 21 بازي را به نماينده ميزبان واگذار کردند تا در نخستين بازي خود در اين دوره از پيکارها امتيازي کسب نکنند....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:34 ] [ امید ]

بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال به سود پتروشيمي بندر امام به پايان رسيد.


بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال در حالي از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در سالن بسکتبال آزادي آغاز شد که تماشاگران تيم پتروشيمي بندر امام محتاط‌تر از بازي قبل در سالن حاضر شده بودند. ..+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:9 ] [ امید ]

تيم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ميهمان السد قطر خواهد بود.


مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به پايان رسيد و پس از مشخص شدن تيم‌هاي صعود کننده و دو هفته استراحت، اکنون همه منتظر آغاز مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها هستند. مرحله‌اي که از امروز (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد که البته ايران در روز اول نماينده‌اي ندارد. فولاد خوزستان تنها نماينده فوتبال ايران در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسياست که فردا (چهارشنبه) ساعت 20:30 به وقت کشورمان در قطر به مصاف السد مي‌رود....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:6 ] [ امید ]

يوونتوس با برتري برابر آتالانتا در آستانه 100 امتيازي شدن در سري A ايتاليا قرار گرفت.


هفته‌ سي‌وششم رقابت‌هاي سري A ايتاليا شب گذشته (دو‌شنبه) با برگزاري دو ديدار ادامه يافت. يوونتوس که قهرماني‌اش در رقابت‌هاي اين فصل قطعي شده در ديداري خانگي و تشريفاتي به ديدار آتالانتا رفت و در پايان موفق شد با يک گل به پيروزي برسد...+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:5 ] [ امید ]

تيم فوتبال ليورپول برتري 3 بر صفر مقابل کريستال پالاس را در 10 دقيقه از دست داد تا اميدهاي قهرماني خود در ليگ برتر انگليس را به حداقل کاهش دهد.


 تيم فوتبال ليورپول از هفته سي و هفتم ليگ برتر انگليس مهيمان کريستال پالاس بود و در پايان به تساوي 3 بر 3 قناعت کرد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:4 ] [ امید ]

اسامي 28 بازيکن جهت حضور در اردوي اتريش توسط سرمربي تيم ملي اعلام شد.


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي جهت حضور در اردوي تيم ملي در تهران و اتريش توسط کارلوس کي روش اعلام شد....+ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:3 ] [ امید ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید .